[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Völgyi Pál nagybaczoni at citromail.hu
2015. Már. 17., K, 13:38:50 CET

 A történet tovább szőhető.
Mi a helyzet azon esetben, ha Rakovszky földbirtokos valamely ősanyja, véletlenül egy tót béreslegénnyel...ugyebár. És ez a tót béreslegény történetesen Petőfi őse volt. Aztán eme földesasszonynak gyermeke született, aki apja, nagyapja stb. lett annak a Rakovszky földesúrnak, aki félrelépett a szintén Petőfi-előd cseléd/jobbágy leánnyal. Vajon ekkor ki, és mit, és kitől örökölhetett?
Arról pedig ne is beszéljünk, mi eshetett meg, amennyiben jóval korábbra tekinthetnénk vissza.
Teljes a káosz, annyi azonban kijelenthető: szegről-végről mindenki rokona mindenkinek.

Üdv: Nagybaczoni M. Ferenc