[Csaladtortenet 2] Iregszemcse_1944

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2015. Már. 20., P, 11:26:13 CET

Amikor bevonultak a hős, szovjet és egyéb ázsiai felszabadító hordák MO-ra,
akkor ugyanez megismétlődött, és bővült a gyilkosságok, agyonlövések mellé a
sok tízezer nő, asszony, lány meggyalázásával, majd utána sokuk
agyonlövésével , hogy ne maradjon bizonyíték, élő tanú. Bármely település
halotti anyakönyveibe bele lehet lapozni az 1945-ös évben. Mindez
természetesen nem menti a nyilasok és egyéb pribékek rémtetteit, de a zsidó
áldozatok mellett ne feledkezzünk meg a nem zsidó, szintén ártatlan
áldozatokról sem, akik halála nem a németek és a nyilasok lelkén szárad.