[Csaladtortenet 2] Iregszemcse_1944

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2015. Már. 20., P, 16:19:47 CET

Az orvosok, akiknél általában mindig volt némi morfium, stb. kéznél, sokszor
elébe mentek a borzalmaknak. És milyen igazuk volt!... Magam is nagyon sok
öngyilkossággal találkoztam a budapesti halotti anyakönyvek feldolgozásánál.
Az erőszakos haláloknál viszont tapasztalataim szerint inkább az
eufemisztikus "szívbénulás, szívelégtelenség, stb." halálokot tüntették fel,
ami végső soron igaz is, hiszen azoknak, akiket agyonvernek vagy a Dunába
lőnek, előbb-utóbb kétségtelenül megáll a szívverésük.
üdv. Hirschler András