[Csaladtortenet 2] Kérdés

Bocsor László l.bocsor at gmx.de
2015. Már. 22., V, 15:06:16 CET

22.03.2015 10:46 keltezéssel, Attila Szabó írta:
> Sziasztok, egy érdekes kérdésem lenne. Most tudtam meg, hogy a komplett
> családfánkat 100 évre visszamenőleg nagymamám testvére megcsinálta mert
> igazolnia kellett, hogy nincs zsidó a családunkban és így vállalhatott
> önkormányzatnál munkát. Szerintetek ezt a családfát megtalálom valahol
> valamelyik levéltárban ?
>    ==  ==  ==  ==  ==

Kedves Attila és mindenki!

Ez tényleg egy nagyon érdekes kérdés és a felelet engem is érdekel.
Édesapám nagyon okos volt, a Ludovikát állami kitüntetéssel végezte el,
és azonnal a királyi légierő főellenőre lett, mégis lelkészi
segédlettel, apai és anyai ágon 3 generációt tudott felsorolni, ami még
80 évet sem tett ki. Aki 100 évre visszamenőleg komplett családfát
tudott csinálni (1938-ban amikor még minden 100. családnak lehetett
írógépe), az elött őszintén megemelem a kalapom, mert az egy igen komoly
teljesítmény volt.
    Adja Isten, hogy valaki rátaláljon ezekre a leadott "családfákra",
mert lehet, hogy nagyon sok embernek segítene a családfájának
építésében.  Üdv.Laci