[Csaladtortenet 2] Kérdés

Beus beusmarie at gmail.com
2015. Már. 23., H, 09:18:18 CET

Adalék az 1938-as családfához csak hogy ne reménykedjetek. Az apai
nagyapámé nekem megvan. A történet annyi, hogy nagyapámnak és a
testvéreinek az egyik testvér ügyvéd fia intézte, így másolatban megküldte
mindenkinek. Nem 100 év, hanem nagyszülőkig visszamenőleg, tehát nagyapám
dédszülei már nincsenek rajta, ám nagyapám viszonylatában ez több, mint 100
év.
Amikor "visszaellenőriztem", kiderült, hogy nem jó, Nagyapám nagyanyja
rendesi Bárány Janka volt. Ilyen néven nem találtak adatot, viszont
találtak egy Johannát, aki hozzávetőlegesen akkor született, amikor ősmamám
(plusz-mínusz pár év) és becsatolták a családfához. (Johanna szülei persze
nem stimmeltek, de ezt a hatóság nem tudhatta, csak a család)
A valódi ősmama adatait én találtam meg néhány évvel ezelőtt, Joanna néven,
h nélkül. Na ezt csak azért írom, ha netán ráakadna valaki a családfájára
nem árt, ha "rákutat" egy kicsit.
Üdv: BBea