[Csaladtortenet 2] kutatható-e a származási igazolás:

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2015. Már. 23., H, 08:58:14 CET

Kedves Listatagok,

csak, hogy közelebb jussunk valamivel:
a közeli családban én is láttam ilyen számozott (nem aláírt) papírt, ami
biztos tehát, hogy 1 példányt mindenképpen kapott az illető, hiszen azért
maradt fenn ennyi családban. Ha ez elveszett:
KÉRDÉS: egy példányt (vagy többet) le kellett-e adni valahová, vagy elég
volt ezt "felmutatni" bizonyos esetekben?
(a sokszor elmaradt aláírás miatt is gondolom, hogy a leadandó példányt
aláíratták, az "ügyfélét" nem mindig)
Ha megvannak valahol, gondolom, nem kutathatóak, esetleg az érintett
leszármazóknak, vagy azoknak sem?

üdv: Előd