[Csaladtortenet 2] segítség az induláshoz

Marianna Révész revesz.marianna at gmail.com
2015. Már. 27., P, 19:24:18 CET

Tisztelt Címzett!

Még kezdő családfakutató vagyok de nagyon érdekel a kutatás viszont nem
tudom hogyan tudok továbblépni. Eddig a neten megtalálható régi
anyakönyvekben kerestem és amit tudtam ott már megkerestem. De hogyan
tovább? Az 1860-as éveket például hol tudom megkeresni? Főleg a netes
keresés jön szóba munka miatt de azért érdekelne hol és főleg hogyan (előre
bejelentkezéssel?) lehet keresni levéltárakban vagy egyházakban? Nagyon
köszönöm a segítséget. Alább leírom azokat a neveket amiket keresek. :)

Kutatott nevek: Révész, Juhos, Molnár, Tamási, Bojtor, G.Szabó, Sas vagy
Sass. .Haszon, Gavaldik, Tószegi, Balogh, Szilágyi, Lovadi, Veress, Német.
Balla

Helységek: Derecske, Jánoshida, Mezősas, Jászberény, Zsáka, Nyírbalkány,
Tisza-dada, Szenivánpuszta, Bakonszeg, Konyár.

Révész Marianna
revesz.marianna at gmail.com