[Csaladtortenet 2] segítség az induláshoz

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2015. Már. 27., P, 19:49:59 CET

Kedves Marianna!
Nem tudom eddig milyen netes adatbázisokat merítettél ki, de gondolom akkor
a mormonokon (familysearch) és a MACSE adatbázisain már túl vagy. Igen, egy
pont után nem úszható meg a helyszíni levéltári kutatás. 1895 előtt már
csak egyházi anyakönyvek vannak, másodpéldányban az illetékes állami
levéltárakban, 1820 előtt pedig mikrofilmen ugyanott, eredetiben pedig az
egyházi levéltárakban, mikrofilm, az eredeti az illetékes parókián.
NJ