[Csaladtortenet 2] segítség az induláshoz

Lajos Kámory kamory.lajos at gmail.com
2015. Már. 28., Szo, 21:12:15 CET

Kedves Marianna!

Legtöbb anyakönyvet a Magyar Nemzeti Levéltár óbudai kutatótermében
(Lángliliom u.) lehet megnézni, vagy mikrofilmekről vagy a helyi
számítógépeken. Előtte a levéltár honlapján érdemes tájékozódni
(mnl.gov.hu, vagy talán inkább mol.gov.hu), nem emlékszem, melyik a
jó. A mikrofilmek előkészítését meg lehet e-mailben rendelni.

Üdvözlettel
Kámory Lajos