[Csaladtortenet 2] Trsztyensky Szlovák nyelv fordítása

Joe Szota joeszota at hotkey.net.au
2015. Május. 11., H, 01:32:18 CEST

Kedves Kutatótársak!

Kaphatnák segítséget az alábbi Szlovák üzenet lefordításában?
Már megpróbáltam a Google fordítóját de nem értem pontosan hogy mit akar az író.
Köszönöm.
Üdv.
Joe

Pleas, see

My sme vytvorili stránku  www.trstensky.sk       (čas» aj anglicky a maďarsky)   http://trstensky.sk  a tieľ sa aktívne podielame na stránke www.slachta.com      http://slachta.kosztolanyi.com
V súčasnosti robíme výskum o predkoch, ktorí sa pres»ahovali na dolnú zem - Maďarsko.
Jedná sa o vetvu  Trstenský-Figura (Malohont - Gemer - Nyíregyháza, Hungary / Trsztyenszky   Po skončení výskumu bude aktualizova» stránku a pripravujeme aj kniľné vydanie.

2. ako som natrafil na Vás
Pri pátraní po internetových zdrojoch som natrafil na Váą komentár k stránke  Joe Szota http://www.myheritage.sk/member-430137842_269890101/joe-szota

Pripojenie k jeho stránke sa mi nedarí nakoµko počet naąích členov na mojej stránke je 250.(Je potrebné zvýąi» kategóriu  - http://www.myheritage.sk/FP/smart-matches-premium-feature.php?s=33564342&mode=1&siteToUpgrade=33564342&targetAccountID=540323521 ).

Kontakt:   mikulas at trstensky.sk,  trstensky at me.com

--

S úctou
Ing.Duąan Trstenský