[Csaladtortenet 2] FTB családépítő program

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2015. Május. 18., H, 21:46:46 CEST

Kedves Éva!

Az FTB (szerintem) nem tud olyat, hogy gedcomokat, projekteket összefésül.
Ha Gedcomot exportálsz, az egy új projekt lesz, vagy - ne adj' Isten -
felülírja a korábbit.
A rengeteg összevonandó duplikátum miatt amúgy is kétséges lenne, jól
csinálja-e a program, én biztos nem bíznék benne, ha meg egyesével rákérdez
mindre, akkor egyszerűbb ha "kézzel" átépítgeted a kisebbet a nagyobba.

Megtarthatod mindkettő és az új projektet is, de akkor egy új adatot 2-3
helyre is fel kell vinned, ami nehezíti az adatbázis naprakészen tartását.

üdv: Előd
-----------------------

Kedves Kutatótársak!

A következő problémám megoldásához kérem a FTB családépítő programot
használók, ismerők véleményét, segítségét:

Családfáink készítésénél ez a program nekem eddig tökéletesen megfelelt.
Itt nem részletezett ok miatt ugyanazon faluban 2 családfát kezdtem építeni.

Most praktikus meggondolásból,a meglévő adatokra építve,  ezzel a
programmal gondoltam egy falukönyv-féle összeállítás elkészítését is .
Ahogy az adatbázis bővül egyre többször fordul elő, hogy ugyanazon
személyek mindkét családfában megjelennek.
Kérdésem az lenne,vajon milyen eredményre vezetne, ha a két családfa
adatait összevezetném ? Megoldható ez az adatok sima exportálásával is ? A
külön-külön lévő családfákat is szeretném megtartani.
Várom a hozzáértők javaslatát, segítségét / akár magánban is /.

Előre is köszönöm .

Üdv.
A Éva