[Csaladtortenet 2] FTB családépítő program

Sillye Gábor gsillye at gmail.com
2015. Május. 18., H, 22:04:00 CEST

Kedves Éva!

Az alábbi linken megtalálod a választ a kérésedre:

http://www.myheritage.hu/help/hu/topics/family-tree-builder-hu/

<http://www.myheritage.hu/help/hu/2012/04/hogyan-fesulhetek-ossze-ket-csalad
fat/> Hogyan fésülhetek össze két családfát?

A Family Tree Builder programban lehetőség van két családfa összefésülésére.
Ahhoz, hogy a családfák összefésülhetők legyenek, az egyiket GEDCOM
fájlformátumba kell konvertálni.Amikor a családfádat GEDCOM fájlba
importálod vagy exportálod, a fényképeket manuálisan kell pótolnod. HA A
CSALÁDFÁDAT ONLINE SZERKESZTED, ELŐSZÖR LE KELL TÖLTENED A FAMILY TREE
BUILDER PROGRAMOT ÉS A CSALÁDI OLDALADRÓL EXPORTÁLNI EGY GEDCOM

Kategótiák:
<http://www.myheritage.hu/help/hu/topics/family-tree-builder-hu/> Family
Tree Builder,  <http://www.myheritage.hu/help/hu/topics/gedcom-hu/> GEDCOM

<http://www.myheritage.hu/help/hu/2012/04/hogyan-fesulhetem-ossze-a-duplikac
iokat-a-family-tree-builder-projekt-eseteben/> Hogyan fésülhetem össze a
duplikációkat a Family Tree Builder projekt esetében?

Ha egy személy a családfában két helyen is feltüntetésre került, a Family
Tree Builder programban a duplikáció megszüntethető a Csatol/ Leválaszt
funkciók segítségével. Erről a funcióról itt olvashatsz: Hogyan használjam a
Csatol/ Leválaszt funkciót a Family Tree Builder programban? Ha egy személy
kétszer szerepel a családfában, a következő lépésekre van szükség: 1.
Rendezd ABC rendbe

Kategótiák:
<http://www.myheritage.hu/help/hu/topics/family-tree-builder-hu/> Family
Tree Builder

Van munka vele, de csak a duplikációk kitörlése.

Üdv.

Gábor