[Csaladtortenet 2] Tiszaföldvár rk. akvek?

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2015. Május. 21., Cs, 12:20:52 CEST

Kedves Gyuri!

A levéltárakban létezik ilyen kiadvány. Én  Tatabányán a városi levéltárban
is forgattam, mikor vas megyei őseimet mikrofilmen kutattam. Ott a sok kis
településnek gyakran változott a plébániája / én katolikusokat kutattam /.
Talán el lehetne érni, hogy ez a kiadvány felkerüljön az internetre,
esetleg  MACSE honlapjára.
Esetleg tud róla valaki, hogy ez már meg is történt ? Én még nem botlottam
bele.

Üdv.
A Éva