[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / myHeritage hozzáférés

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2015. Május. 22., P, 09:58:34 CEST

Kedves Kutatók,

Az egyik német levelezőlistáról kaptam az értesítést, hogy a
Familysearch és a MyHeritage közötti kooperáció értelmében a világ
összes „mormon” családfakutató központjában ingyenesen, on-line hozzá
lehet férni a myHeritage adatbázisaihoz az EBSCOhost-on (anyakönyvek,
sírok stb..)

https://familysearch.org/blog/de/familysearch-fuehrt-in-seinen-centern-und-archiven-fuer-familiengeschichte-den-myheritage-service-fuer-institutionelle-anbieter-ein/

A béta verziót ingyenesen otthonról is ki lehet már próbálni. (csak be
kell regisztrálni :-X . Ez nekem nem nagyon tetszik, mivel komoly
észrevételeket olvastam a levelezőlistákon a céggel kapcsolatban)

http://www.myheritagelibraryedition.com/FP/Company/library-edition.php?lang=HU&action=ip

üdv

Hunyady Laci