[Csaladtortenet 2] [MACSE: 12723] Hunyadytól / myHeritage hozzáférés

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2015. Május. 22., P, 10:44:12 CEST

Kedves Laci!

Csaladfank a My Heritagen van fent. Ha valaki az internetre tesz fel barmit
is, az mar nem titkos, hiaba titkositottam a csaladfat es a megengedett
szemelyek lathatjak csak, sajnos nem igy van. Mert ay a szemely
tovabbithatja es az mar nem titkos.
 Ami felhaboritott, az, hogy ami adatokat feltettem eladasra kerulnek
nagyon nagy osszegekert. Sokszor  szova tettem, de talan most latni a
tobbiek hozzaszolasanak eredmenyeit is, hogy ingyenesitettek ezeket. Meg
nem probaltam ki.
Familysearch mar evek ota tervezi azt a lehetoseget, hogy minden egy kalap
alatt megtalalhato, elerheto legyen.
Csak olyan kepeket, adatokat tegyetek az internetre, amiket szivesen
megosztatok masokkal is, mert masolas lehetoseget megadva atmasolja a
csaladfara.
Mind ez nem rossz otlet, ha csak az igazi csaladok kozott teremtodik meg es
nem a halaszasra menok elnek ezzel a lehetoseggel. Van olyan csaladfa ami
mar negyvenezer szemellyel rendelkezik. Ez egy kicsit tulzas egy csaladfa
epitesre.
Azert  a titkositasokkal megis sok mindent vissza lehet tartani, ha csak
magadnak keszited a csaladfat a gepeden.
Sajnos nemetul nem tudok, igy a Blog-ot nem tudtam elolvasni.
Udv. Marcsi