[Csaladtortenet 2] MyHeritage

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2015. Május. 25., H, 15:43:44 CEST

Kedves Kutatótársak!

Van-e valakinek előfizetése a MyHeritage oldalára? Találtam ott egy
Medveczky Ferenc Sirok családfát, melynek kezelője Mező László Mihály. Az ő
e-mail címét szeretném megtudni, mert szeretném felvenni vele a
kapcsolatot.  Ha tudna a listáról valaki segíteni annak nagyon megköszönném.

Sok Medveczkyt találtam ezen az oldalon, de legjobban ez keltette fel a
figyelmemet. Valószínű, hogy én is tudnék neki olyan adatokat adni, amit ő
nem ismer, és ő is tudna nekem segíteni. Igaz nem tudom mi van a
családfáján csak sejtem.

Üdvözlettel: Kovácsné Erzsi