[Csaladtortenet 2] OFF: Facbook pár napja olvashatatlan az oldal

"István (Stephan) de Rakovszky" r.istvan.moegling at rakovszky.eu
2015. Május. 25., H, 17:05:24 CEST

Sajnos először ugattam, csak azután kezdtem el szaglászni (Google).
Kisült, hogy az Ad Block Plus teszi tönkre az oldalt a tűzrókánál.
Lehet, hogy szándékos a Facebooktól, mert a hirdetésekből élnek. Mikor
leállítottan ezt a kiegészítőt, akkor rendbe jött a Facebook oldalam.
Azelőtt teljesen megbolondult a formatírozása.

Üdv.
István