[Csaladtortenet 2] Schwartz-ok felesegei - latin segitseg/kiolvasas

Lajos Kámory kamory.lajos at gmail.com
2015. Május. 27., Sze, 15:31:59 CEST

Kedves Péter!

Én a következőképpen látom, illetve értem:
Die 31 May copulatus est viduus Georgius Scwartz cum sudiea virgine
Kunecunda Falbnorstin (Halbnechtin) ex Tevel, testis estJoannes Schatz
Május 31. napján összeeskettetett Scwartz György özvegy sudiea (nem
értem, ilyenkor szokásos sua sponsa=jegyes) jegyesével Falbnorst(in)
(Halbnecht(in)) Kunigunda hajadonnal Tevelről. Tanú Schatz János

Die 17 May copulatus est honestis juvenis Josephus Schwartz ex Tevel
cum pudica virgine Elisabetha Majrin . Testes Georgius Schwartz et
Laurentius Kos ex Tevel.
Május 17-én házasságot kötött Schwartz József tiszteletreméltó ifjú
Tevelről Majer (Majrin) Erzsébet szemérmes hajadonnal.Tanúk Schwartz
György és Kos Lőrinc.

Die eadem copulatus est viduus Michaele Schwartz teveliensis cum
relicta vidua Christani DornUrsula nomine teveliensi.Testibus Joannes
Dorn et Michaele Schwartz teveliensibus
Ugyazon a napon házasságot kötött a teveli Schwartz Mihály Dorn
Krisztián Orsolya nevű teveli hátrahagyott özvegyével. Dorn János és
Schwartz Mihály teveli tanúkkal.