[Csaladtortenet 2] Fwd: Észrevétel

Menyhért Szabó szabomenyhert at gmail.com
2015. Május. 29., P, 07:41:24 CEST

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Menyhért Szabó <szabomenyhert at gmail.com>
Dátum: 2015. május 28. 19:55
Tárgy: Észrevétel
Címzett: csaladtortenet-owner at levlista.theka.hu

Tisztelt  szervezők!

Elnézést kérek, de tévedés volt nekem ebbe a listába bejelentkezni,
feliratkozni.
Amikor először rátaláltam, azt hittem, hogy tudom használni kutatáshoz,
gondoltam, hogy adatbázist találok, melyet böngészhetek.

Arról nem is álmodtam, hogy első pillanattól kezdve elárasztanak
üzenetekkel-kérésekkel sokak és mindenfélével.
Két napja nem győzöm kitörölni ezeket a gépemből.

Ez a családtörténeti kutatási módszer nem nekem való, nem az esetem.

Kérem, legyenek szívesek segíteni a kijelentkezéhez, törlésemhez.

Köszönöm. Egyébként sok sikert kivánok az Önök ilyenirányu -bizonyára
hasznos, érdekes- munkájukhoz.

Várom megtisztelő válaszukat és segítő intézkedésüket.

Üdvözlettel Szabó Menyhért