[Csaladtortenet 2] Fwd: Észrevétel

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2015. Május. 29., P, 07:56:46 CEST

Kedves Menyhért ez a Magyar családkutató Egyesület tagjainak egyik
levelezési listája, ha belépsz az egyesületbe (macse.hu) akkr adatbázist is
találsz és az is a működésünkhöz tartozik, hpogy egymást segítjük, ki miben
tud. Én személyszerint sakk- és bridzstörténet kutató vagyok, de a többség
tényleg családfa kutató
Ne iratkozz le, meglátod, milyen érdekes társaság ez

4si Gyuri