[Csaladtortenet 2] Fwd: Észrevétel

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2015. Május. 29., P, 09:06:10 CEST

Gyurihoz annyi kiegészítés, hogy megpróbáljuk már a tárgyban jelezni, hogy
mi a téma, vagy milyen ügyben kérünk segítséget, így ha számodra érdektelen
a dolog, delete gomb és kész. Személy szerint én is kaptam már sok
segítséget a listán, és adtam is. Van persze, mikor nincs időm utána nézni
mások kérdéseinek. A konkrét ügyben nyújtott segítségen kívül nagyon
hasznosak tudnak lenni azok az információk, amelyek olyan linkekre hívják
fel a figyelmet, amelyek kevésbé ismertek, de nagyon hasznosak. MACSE-be
(Magyar Családtörténet-kutató Egyesület) pedig azért lenne érdemes belépned
vagy pártoló tag lenned, mert hozzáférhetsz egy több milliós (polgári)
anyakönyvi adatbázishoz, amelyet tagjaink hoztak létre hosszú évek során és
folyamatosan bővül. (A tagdíj június 1-ig még bagatell összeg, 2500 Ft,
utána 5000.) Szóval, szerintem se lépj ki pillanatnyi felindultságból.
NJ