[Csaladtortenet 2] Latin segitseg - Pigler - Kakasd

Peter Kerekes peter.kerekes at freemail.hu
2015. Május. 29., P, 23:05:38 CEST

Tisztelt Listatagok,

ismet egy kis segitseget szeretnek kerni: a csatolt hazassagi bejegyzes
nem tudom teljes koruen ertelmezni (nagyjabol a lenyeg szerintem megvan).
Amit ki tudok olvasni belole, a kovetkezo:
1764. oktober 16-an hazassagot kotott ifju Pigler Janos Gyorgy ozvegy
Veber(in) Magdolnaval, aki Lambert Adam hatrahagyott ozvegye.

Kerdeseim lennenek, hogy a feleseg neve Veber v. Veberin?
Illetve, hogy a bejegyzesben a 'Lambert' szo utani reszben van-e esetleg
helyre utalo akarmi, vagy barmi, ami hasznos lehet a tovabbi keresesben?
Mit jelent pontosan a tobbi szo?
A hazassag Kakasdon kottetett.

Koszonettel!
Kerekes Peter

---
A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.