[Csaladtortenet 2] Pápai ősök keresése

S.K. cristinfo at freemail.hu
2015. Május. 29., P, 18:07:06 CEST

Kedves Macse-kok! Már sok apró indirekt segítséget kaptam olvasva a levelezést, de most már megérett bennem az elhatározás: tényleg a segítségeteket kell kérjem. Minden papir, dokumentum nélkül egy gyerekkoromban látott, de nem a birtokomban lévő családi festmény alapján sikerült 7 generációt innen-onnan kibányásznom. Valóban detektív munka volt, izgalmas, érdekes. De most megakadtam, nem jutok tovább.Tehát keresem Wels János bábost (mézeskalácskészítő) Pápán és Felesége Schöpf Judith  felmenőit..Amit tudok:Közös gyermekük Wels János 1806.december 20.-án Pápán született.  1848-49-es szabadságharcban magasragú tiszt volt, fontos beosztásokban. Távollétében Haynau többekkel együtt halálra ítélte (az eredeti dokumentumot a kezemben tartottam! Fura érzés volt) Később pár év börtönbüntetés után szabadult. Magyarosított Sziklai Jánosra 1849-ben1884. juni 2.-án halt meg. HOL?? Egy fia volt (Dr.) Sziklai Ottó 1847. okt.27.Győr.  Később Pozsony országgyűlési képviselője. Meghalt??A szab.harc után született egy lánya: Sziklai Leona 1852. szept.9 Győr. meghalt??Találtam adatot, hogy 1923-ban "adakozzunk egy tojást" akcióban Magyarkeresztúron (Győr-Sopron megye) résztvett az akcióban. Mikor költözött oda, férjezett-e, mikor hol halt meg- sehol, egyik adatbázisban sem találom nyomát.Hol merre keressek? Junius elején Magyarországon leszek egy-két hetet. Hová menjek? Mit nézzek meg? Minden segítséget szivesen és hálásan veszek.macse-kos üdvözlettelSchreiner KrisztinaAnglia