[Csaladtortenet 2] Fwd: Észrevétel

Matuska Judit judit.matuska at chello.hu
2015. Május. 29., P, 09:57:36 CEST

Kedves Menyhért,

Teljesen mértékben egyet értek Veled.  Én is így éreztem, amikor kb. másfél
éve beléptem.  Megijedtem, túl sok "kinaiul"
hangzó dolgokkal találtam szembe magam, nem sokat értettem belőle. Végül
mégis maradtam egyrészt, mert a tagdíj még ketyegett, és bár még ma sem
értek sok mindent, sok segítséget kaptam a tagoktól. Olyan információkat,
amit máskülönben biztos nem tudtam volna megtalálni. A tagok legtöbbje olyan
régen kutat, olyan sok mindent tud - érdemes kérni a segítségüket. És eljön
az idő, amikor Te is tudsz a másiknak segíteni.
Gondold meg.

Üdv. Judit