[Csaladtortenet 2] túl sok email jön

"István (Stephan) de Rakovszky" r.istvan.moegling at rakovszky.eu
2015. Május. 30., Szo, 21:10:25 CEST

Kedves Listatársak!
Sajnos egy időre el fogok búcsúzni tőletek. Ugyanis most rendeztem az összegyűlt
emailjeimet: kisült, hogy a kb 6 ezer közül majdnem 3500 családkutatói, aminek
jó része számomra érdektelen volt, és 1500 MACSE listás.
Mivel a napi 40-50 emailt kezelni túl sok munka és a nem azonnal
megválaszolandókat nehezen találtam már meg, holnap le szándékozom iratkozni
mindkét listáról. legalább is egyelőre.
Ha valaki úgy érzi, hogy én tudnék neki segíteni, akkor írjon privátban.
elég sok közelkeleti és afrikai menekült van itt nálunk és ezeknek próbálunk
segíteni. Több iráni, szíriai, afganisztáni családdal összebarátkoztunk, de még
nyelvi problémáik vannak.

Üdv.
István