[Csaladtortenet 2] [MACSE: 12736] túl sok email jön

Domokos Nagy-Vajda nagy.vajda.domokos at gmail.com
2015. Május. 31., V, 08:56:46 CEST

Kedves listatársak,

Tudomásom szerint a legtöbb levelező-szolgáltatónál be lehet állítani, hogy
bizonyos típusú üzeneteket (mondjuk egy adott feladótól származókat vagy
egy adott kifejezést tartalmazókat) automatikusan szűrje és egy megadott
mappába áthelyezze. A Yahoo-nál meg a Gmailnél szűrőknek hívják ezeket és
viszonylag könnyen beállíthatók. Ugyanez működik a legtöbb asztali
levelező-kliensnél is.
Ha a MACSE és családtörténetis levelezőlistás üzeneteim automatikusan egy
mappába kerülnek, már nem zsúfolják a "Beérkező üzenetek" mappát - probléma
megoldva...

Domi