[Csaladtortenet 2] [MACSE: 12737] túl sok email jön

"István (Stephan) de Rakovszky" r.istvan.moegling at rakovszky.eu
2015. Május. 31., V, 09:46:30 CEST

Kedves Domi!
Nálam - tudtommal - ezt nem lehet megcsinálni, így kézzel kell szétválogatnom.
Igaz, hogy a STRATO Communikátorát elvben csak ideiglenesen - már majdnem egy
éve - használom, mert az Outlook 2000-t nem sikeült a Windows 7 alatt
installálnom, így csak az email címeim közül csak egyet használhatok, de azt
bárhonnan a világon..
Utána kell néznem, hogy a javaslatod nálam megvalósítható-e.
Üdv.
István