[Csaladtortenet 2] Facebook családfarészlege??

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2015. Nov. 13., P, 14:28:58 CET

Kedves Jóska, és Listatagok,

köszönöm a választ, de ez a csoport (családfakutatás és múltidézés...-
korábban amatőr szó volt előtte) csak tavaly jött létre (tagja vagyok) a
cikk pedig 2007-es.
De a többi válaszból kiderült amit gondoltam, hogy az újságíró nem látja át
a helyzetet (érthető is, hiszen ő maga nem családkutató), és pl. azért
használ olyan szavakat, mint "részleg". hogy ezáltal komolyabbnak tűnjön :)

A Facebookról még: a családtagok megjelölése funkciót természetesen
"forráskritikusan" kell használni, viszont egyéb forrás hiányában csak ez
mutathat utat és adhat a személyes megkeresésre bátorítást.
Ismerős a fiatalok körében elterjedt "virtuális gesztus", hogy
"tiszteletbeli" testvéreket jelölnek be maguknak.
Ezeket fel lehet ismerni és szűrni, de sokszor akad olyan családtag, akinél
normálisan vannak kitörltve a dolgok.

Köszönöm a válaszokat: Előd