[Csaladtortenet 2] Az anya szüléskori kora

Páli István oregpali at t-online.hu
2015. Nov. 21., Szo, 17:31:58 CET

Kedves Éva! közel egy évszázaddal később: Anyai nagyanyám 22 évesen 1890-ben
szülte meg első gyermekét, a 15. 1913-ban jött a világra, 45 éves korában/
az utolsó leány gyermeke 87 évesen halt meg. Hatan házasodtak, egy az első
világháborúban maradt. Apai ágon 1900-ban 26 évesen az első gyermek
megszületett. a 11. 1925-ben 51 évesen született. Kilencen megházasodtak, és
a családot neveltek. Az élet rendezi a maga dolgát- mi tesszük a magunkét. A
világ így marad meg és változik inaszakadtáig / háttér információnak
szántam/. Üdv.: Pista