[Csaladtortenet 2] http://www.macse.org/society/tagsagidij.php

Hoter hotercs at gmail.com
2015. Nov. 29., V, 10:22:08 CET

Kedves MACSE vezetőség!

Érdeklődni szeretnék, hogy ezek szerint az indexelésemmel megszerzett idén
év elején még 24, a tagdíj emelés révén már "csak" 12 éves adatbázishoz
való hozzáférésem megszűnik? Gondolja a Tisztelt Vezetőség, hogy ez az
adatbázis további önkéntes növelését ösztönözni fogja? Nem elég az az idő
és munka, amit teszek/teszünk az Egyesületért, 50%-ot még így
is fizessek/fizessünk?
26499 rekordot dolgoztam fel közel egy év alatt, mindezt úgy, hogy
befizetett tagsági díjjal is rendelkeztem. Idén már nem fizettem a
következő évre az elfogadott munkám révén. Mindezzel természetesen nem
vagyok egyedül.
Jelenleg is dolgozom további anyakönyveken. Hát nem tudom...

Üdvözlettel:
Császárné Teréz