[Csaladtortenet 2] [MACSE: 13233] http://www.macse.org/society/tagsagidij.php

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2015. Nov. 29., V, 23:14:34 CET

Kedves Vezetőség!

Sokáig gondolkoztam azon, hogy irjak-e az új tagsági fizetéssel kapcsolatos
észrevételeimről.
Az igaz, én nem teljesitettem annyit mint Teréz, és meg nagyon sokan vannak
akik sokkal többet tesznek a  MACSE létezéséért mint én, de ugy érzem ez a
döntésük a tagdijjal kapcsolatosan igazságtalan azokkal szemben, akik sok
szabad idejüket áldozzák fel azért, hogy az adatbázisunk gyarapodjon,
honlapunk szebb és teljesebb legyen.
A tagdij befizetése mellett is dolgoztunk, dolgozunk a csapatunk érdekében.
Viszont a calculálásukban nagy hiba történt. Nemcsak az Euro , és a Dollára
való átszámitást kellene meggondolni, hogy a rendes árfolyam szerint
meghatározni a külföldi befizetéseket, de azt is másképpen kellene
elbirálni, elismerni, akik többet tesznek le az asztalra a munkájukkal a
MACSE Egyesületnek.
A saját adatbázisunkba a legtöbb esetben azért lépek be, hogy az indexelés
közben egy kérdéses nevet keressek, mert az anyakönyvben olvashatatlan az
irás, és hátha valakinél aki már indexelte más alkalomból, hátha
olvashatobb volt.
Azok akik nem indexelnek, vagy nincsenek a közös munkában, azoknak kellene
meghatározni, hogy hány alkalommal léphetnek be az adatbázisba. Szerintem a
képek letöltésének a mennyiségét kellene szabályozni, nem a belépést.

Bizom benne, hogy még egyszer átbeszélik a vezetőségi tagok ezeket a
problémákat.

Üdv. Marcsi.