[Csaladtortenet 2] súlyos kérdés My Heritage val kapcsolatban

Eszterhai Zsuzsa eszterhaizsuzsa at freemail.hu
2015. Okt. 1., Cs, 19:53:41 CEST

Valóban nagyon kell vigyázni, hogy a programból való kilépéskor a felajánlott lehetőségek közül a  számunkra megfelelőt válasszuk: azaz, ha nem akarjuk menteni, akkor azt.A tőrlést is szerintem így lehetne "megoldani", mert online nem engedi a személyek törlését, módosítását.Vagyis egy olyan családfát készíteni, amilyet fel akarsz tenni nyilvánosra, és ezt menteni a kilépéskor. FELTÉTELEZÉSEM SZERINT ebben az esetben felülírja az előző fát, és csak azokat hagyja fent, amik az utóbbi fában szerepelnek.Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata, akkor írja meg.Üdv: Zsuzsa