[Csaladtortenet 2] súlyos kérdés My Heritage val kapcsolatban

Othon P. László othonpl26 at gmail.com
2015. Okt. 2., P, 17:14:05 CEST

Kedves Kutatók!

Én több mint egy évtizede a BK (Brother's Keeper) programokat használom a
saját gépemen, régen az 5.2G ver. most meg a 6.6 ver. használom. Sajnos a
6-os verziót nem tudom magyarosítani csak 32bites változatba, de azt se
teljesen. A saját gépemen használom és közelítek a 4000 személyhez. Nagyon
szeretem mert txt kiterjesztéssel nagy anyagot tudtam csatolni és így a
családfa leírásban az adott személynél akár több oldalas anyagot is
kinyomtathatunk vele. Ezért én mindenkinek azt tanácsolom, hogy csak olyan
programot használjon ami a saját gépén fut és nem az interneten keresztül.
Ha volna érdeklődés akkor akár bemutatót is tartanák róla.
Üdvözlettel: Heim Pál