[Csaladtortenet 2] FW: [Ungarn-Slowakei-L] Kostenloser Zugang zu Ancestry.de

dr Zana János Janos.Zana at t-online.hu
2015. Okt. 8., Cs, 10:51:27 CEST

2015.10.08. 7:55 keltezéssel, Péchy Gáspár írta:
> Hmm, nekem csak egy 14 napos "free trial"-t ajánl fel, amihez
> bankkártyát kér.
> Egyszer már megégettem magam, egy hasonló konstrukcióban alig tudtam
> lemondani (egyhavi levonás után) az "előfizetés"-t. Volt-e valakinek az
> Ancestry-nél tapasztalata, hogy hogyan lehet a 14 nap előtt "lemondani".
Sajnos, terjed az a szokás, hogy letárolják a bankkártyám adatait, és a
tetszésük szerinti időpontban pénzt vesznek le róla, a tudtom és
hozzájárulásom nélkül. Azt állítják, hogy így könnyebbé válik számomra a
megrendelések igénylése és változtatása. Valójában ezzel a kényszerítő
eszközzel láncolják magukhoz a megrendelőt.
Így jártam az AVG víruskereső céggel. Lehetetlen velük kapcsolatba
lépni, hogy tisztázzam a dolgot. Nincs E-Mail hozzáférésük, csak angol
nyelvű telefon.
Panaszt tettem az OTP-nél. Még nem válaszoltak rá.  Üdv, János.