[Csaladtortenet 2] FW: [Ungarn-Slowakei-L] Kostenloser Zugang zu Ancestry.de

dr Zana János Janos.Zana at t-online.hu
2015. Okt. 8., Cs, 10:55:58 CEST

2015.10.08. 9:47 keltezéssel, Kerekes Peter írta:
> Nekem pedig pont ott adott ki egyezest.
> Szeretnem kerdezni a kedves listatagokat, hogy nincs-e valakinek "rendes" elofizetese, es lenne olyan kedves, es megnezne nekem egy feltoltott csaladfat, mikent tudnek kapcsolatba lepni a feltoltovel?
Ha rá is találok a családfára, kapcsolatba kell lépnem az aktuális
családfa "webmasterével". Aki lehet, hogy valamikor régen elkészítette,
aztán megfeledkezett róla, esetleg még E-Mail címet is változtatott.
Rengeteg csonkán maradt családfát látni ott, valószínűleg a száz éves
kutatási tilalom miatt nem tudták folytatni.   Üdv, János