[Csaladtortenet 2] Nagy Iván iratai

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2015. Okt. 20., K, 18:58:42 CEST

Tisztelt Listatagok!

A hungaricana adatbázisban keresgélve találtam, hogy Nagy Iván kb. 3
irat folyóméternyi iratot hagyott a Nógrád megyei levéltárra, ebből
készült a Magyarország családjai. Lehetnek benne dolgok, amelyek nem
kerültek a könyvbe.
A levéltár honlapján ismertető, és kereshető adatbázis.
http://www.cylex.hu/reviews/viewcompanywebsite.aspx?firmaName=n%C3%B3gr%C3%A1d-megyei-lev%C3%A9lt%C3%A1r---balassagyarmat&companyId=619143

Kérdés: valaki egyszer küldött egy Rost Mihály mérki, második
világháborús elhunytról, eltűntről egy képet, és leírást. Sajnos nem
találom. Elveszett több évnyi levelem még tavaly.
Aki tudja, kérem küldje el nekem. Köszönöm!

Zsolt!