[Csaladtortenet 2] Kecskemét Szentháromság temető

Boglárka Keppinger keppingerb at gmail.com
2015. Okt. 30., P, 13:24:35 CET

Kedves Kutatótársak!

A kecskeméti Szentháromság temetőbe temették szépanyámat diósadi Deák
Lászlóné, Firtling Juliannát, 1874-ben. Az interneten megnéztem, ez ma már
egy lezárt temető, viszont nem találtam címet, hogy van-e nyilvántartásuk,
és hol lehet érdeklődni. (A honlapon lévő sírkereső nem csinál semmit.) A
köztemetőnek írtam egy emailt a megadott címre, de nem válaszoltak.
Ha valakinek már van tapasztalata, kérem segítsen!

Köszönöm!

Keppinger Boglárka