[Csaladtortenet 2] Kecskemét Szentháromság temető

t cs cst.levlista at gmail.com
2015. Okt. 31., Szo, 07:25:13 CET

Kedves Boglárka!
A kméti Szt.háromság temető régóta lezárt. A nyilvántartási iratok
elvesztek, se a plébánián se a temetőkezelőnél nem tudnak segíteni. A
gondnok szerint maradt néhany irat vmi dobozokban, de nem igazán kezelhető.
Ha gondolod az ő elérhetőségét meg tudják adni a köztemetőnél. Pár éve
nekem is megvolt, ha megtalálom elküldöm. A temető egy részét azonban
felszámolták még a '60-as években lakótelep építésére.
Üdvözlettel:
Gy. Erika