[Csaladtortenet 2] [MACSE: 12977] kérdés vezetőség és tagok felé

Beus beusmarie at gmail.com
2015. Sze. 9., Sze, 10:20:34 CEST

Kedve Böbe!
Ne tervezz a nyugdíjra, mert nem lesz időd! Én is terveztem, ígérgettem,
aztán még dolgoznom kell a nyugdíj mellett, a második műszak az unoka, s
csak az alvás rovására tudok kutatni. Most abban reménykedek, hogy -
állítólag - minél idősebb valaki, annál kevesebb az alvásigénye :D Ez eddig
nálam nem jött be :)))
Viszont a levéltáras dologba beszállnék 1-1 alkalomra. Ha már kialakult
valami, privátba írj! (Van ált. isk. tanári végzettségem és picinke
gyakorlatom is.)
Vannak sváb betelepített őseim (Drexler - Zirc és egyéb bakonyi helyek).
Jó volna, ha mehetne a MACSE neve alatt, mert ez reklámnak sem rossz.
Üdv: BBea

2015. szeptember 9. 9:53 Ilona Adelheid Sümegi Hegyi írta, <