[Csaladtortenet 2] [MACSE: 13020] Rengeteg név

Dr. Várkonyi Tibor drvt at digitals.hu
2015. Sze. 20., V, 13:47:39 CEST

Kedves Mindenki!

Csak óvatosan...
Lacink által tisztán adattári szempontból jelzett könyv ezen a listán is
szerepel:
https://hu.m.wikipedia.org/wiki/1945-ben_Magyarorsz%C3%A1gon_betiltott_k%C3%B6nyvek

Ha lehet, nem reklámoznám, még akkor sem, ha adattár-szerű.

De ez is csak egy vélemény, ezért magánszemélyként szóltam hozzá.

Köszi:
Várkonyi Tibor

AquaMail Android verziójával elküldve
http://www.aqua-mail.com