[Csaladtortenet 2] Simon Dezső

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2015. Sze. 26., Szo, 12:45:59 CEST

Feldobom a következő keresésem, mert ötletem sincs mit lehetne még tenni
Simon Dezső magánhivatalnok Kispest Szent István krt 9 izraelita 44 éves,
elhunyt 1941.08.01. Felesége Auchter Aranka. Édesapja Simon Jakab,
édesanyja Máhler Aranka. Baleset Bp. IX. Gyáli út 1 előtt, elhunyt a
mentőautóban.

1. A halottfelvételi lapot kiselejtezték
2. Egy Auchtert találtam, aki rokon is, de semmit nem tud
3. Mivel korábban a 8 éves leányát a pesterzsébeti temetőben temették,
kerestem a kispesti és erzsébetfalvai születési anykönyvekben 1897-98-ban,
de nem találtam

Ennyit tettem, a Népszava sakkrovatának volt fejtője és feladványszerzője,
az arcanum segítségével találtam meg részben a halálhírt részben Éva
leányának halálhírét

Bármi ötletet köszönettel fogadok
4si Gyuri