[Csaladtortenet 2] Gulyás Ferenc Temesvár

Angéla Kustvall angela.kust at comhem.se
2015. Sze. 26., Szo, 22:48:14 CEST

Kedves Társaim!

Egy szokatlan levelet kaptam, de nem tudom megállni, hogy
meg ne próbáljak segíteni általatok.
Hátha valakinek ismerös a fenti személy.
Üdvözlettel
Angéla

Kedves Angéla, bocs, a zavarásért.
Már több hónapja próbálok az egyik kedves osztálytársam nyomára jutni.
Temesvári lakósról van szó.
A neve Gulyás Ferenc
Verseit, novelláit, elbeszéléseit 1961 óta a Szabad Szó, Vörös Zászló, Munkásélet, Ifjúmunkás, Muvelodés, Utunk és Igaz Szó közölte. Kilenc verse jelent meg a Hangrobbanás c. antológiában (Temesvár, 1975), versekkel és regényrészletekkel szerepelt a temesvári Ady Endre, ill. Franyó Zoltán Irodalmi Kör Lépcsok c. antológiáiban (Temesvár, 1977 és 1980). Befelé hosszabb az út c. regénye (Temesvár, 1979) egy munkásközösség mindennapi életének, emberi küzdelmeinek hiteles és kihívóan nyers rajza.
Hát ennyi mindet tudok róla, de nem akadok nyomára.
Ha nem túl nagy kérés ,nagyon szeretném megtalálni.
Üdvözlettel.
Kaszály Gyula