[Csaladtortenet 2] Érdeklődés

Janos Varga varga6754 at gmail.com
2015. Sze. 27., V, 20:22:48 CEST

Üdvözlet!

Kempelenből jön a megfejtés:

Fischer [Kempelen]
Fischer Egyik ily nevü családból Gyula zólyom-megyei főszolgabíró 1868.
márcz. 15. legf. engedélylyel nevét Halasy-ra változtatta. – 1868. aug. 25.
F. Ede arad-megyei csendbiztos és gyerm. Árpád, Ilona, Juliánna, Petronella
és Ludmilla, – 1870. ápr. 15. F. Károly honv. főhadnagy részesültek fenti
névváltoztatásban.

Üdv
János