[Csaladtortenet 2] [Admin] Egy lista, két lista, javaslat a megoldásra!

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2015. Sze. 28., H, 08:37:01 CEST

Kedves Miklós, György és Listatársak !

@Miklós: A [Csaladtortenet] levelezőlista *privát* lista (független az egyesülettől), így a MaCsE vezetőségének *közvetlen* ráhatása nincs a levlista üzemeltetésére.

@György: elég egyszerű; az egyesületi (MaCsE) levlista minden levelének fejléce úgy kezdődik: [MACSE: nnnnn], míg a másik levlistáról érkezett levelek tárgya a [Csaladtortenet 2] szöveggel kezdődik. Ezen felül mindkét listának teljesen más a lábléce, amit érdemes megtekinteni!
Abban a sajnálatos esetben, amikor valaki mindkét listát bejelöli címzettként, mindkét előtag ([MACSE: nnnnn], [Csaladtortenet 2]) megjelenik a levél tárgyában.
Ha valaki ilyen levélre válaszol, alapértelmezetten mindkét listára elmegy a levél. Ez kivédhető, egyszerűen elküldés előtt rá kell nézni a címzettekre, s kitörölni a nem szükséges címet.

@Listatársak: mint már említettem, ha mindkét listára el akarja valaki küldeni levelét (mert valóban mindkét listára tartozó), akkor NE két címzettett adjon meg, hanem küldje el kétszer egy-egy címzettel.
Egyébként hasznos lehet u.n. levelezőszűrőt beállítani, hogy a két lista levelei két különböző mappába kerüljenek.

!!@Mindenki: Nem szeretném, ha ebből offtopic vita alakulna ki, e levelet elküldöm a MaCsE listára is, s aki tovább szeretné taglalni, annak rendelkezésére áll a levlista fóruma:
http://levlista.theka.hu/csaladtortenet/smfor/

Üdv,
Gazsi