[Csaladtortenet 2] Kérés

Gábor Halasy halasy.gabor at gmail.com
2015. Sze. 28., H, 18:06:35 CEST

Kedves Listatársak!

Tisztelettel ötletet szeretnék kérni.

Dédapám születési anyakönyvét keresem, illetve az ő őseit.
Amit tudok róla:
Neve: Halasy Ede
Élt: 1828-1893
Született és meghalt Szegeden.
Felesége: Tupschek Konstantina (1.), Balogh Matild (2.)
Az 1848-49-es szabadságharcban, előbb az 1. Torontál megyei önkéntes
zászlóaljban főhadnagy, majd 1849. július 21-én hadnagyi kinevezést kap az
alakuló 133. honvédzászlóaljhoz. Világosig szolgált.
1850-1866 között a Pallavicini uradalomban gyakornok,  majd ispán.
1888-ban halt meg második felesége, ekkor a Vasárnapi újság szerint városi
hivatalnok Szegeden.
Halotti anyakönyvi kivonatában városi kapitányi hivatali iktatóként
szerepel.

Sem a belvárosi, sem a felsővársoi, sem az alsóvárosi plébánia
anyakönyvében nem találták a születését.

Itt megakadtam, kérek ötlete, hogyan tovább.

Minden ötletet nagyon köszönök.

Köszönettel

Gábor