[Csaladtortenet 2] Katonai "rejtvény" (Magyar Néphadsereg) - tud-e valaki segíteni a megfejtésben?

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2015. Sze. 29., K, 18:55:45 CEST

Kedves Gyula,

Koszonom. A th. lehet esetleg telephely? Vagy vmi ilyesmi? Kecskemet kezzel
van irva, s utana Pf. van, amit postafioknak ertelmeznek.
Hacsak nem volt a ennek a ket betunek a katonai zsargonban mas feloldasa...

Udv
Krisztian

Hegedüs Gyula (családtörténet) <csaladtortenet at hegedusgyula.hu> ezt írta
(2015. szeptember 29., kedd):