[Csaladtortenet 2] megtaláltam szépapám sírját!

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2015. Sze. 30., Sze, 15:20:56 CEST

Kedves Boglárka és Listatársak !
Örülök minden ilyen hírnek. A 2000-es évek elején György Ilona (Gyömrő,
1948-2015) rokonom találta meg szépapánk , albisi Csomoss Gábor (+ Ádámos,
1854. XII. 15.-67évesen) sírját Ádámoson (Kis-Küküllő vm.), a református
templom kertjében. Fia, Csomoss Miklós (Ádámos, 1830-1905) 1848-49-es
honvéd tizedes is e sírban nyugszik.
Üdv.: P. Á.