[Csaladtortenet 2] Fwd: Három gyerek ugyanazzal a névvel

Tamás Horváth holanyht at gmail.com
2016. Ápr. 11., H, 15:29:03 CEST

Kedves László !

  A családfa kutatás kuli munka, nem lehet csak logikára alapozni. Cegléd
akkor sem volt porfészek.
  Végig kell nézned a a 16 év halotti anyakönyveit, ha szerencséd van
kieshet kettő, mert statisztikák szerint ekkor az egyharmad érte meg a
felnőttkort. A keresztszülő és házassági tanu ebben az időben nem volt
azonos. A kereszt általában tekintélyes rokon, a tanu inkább barát.
  Ha nincs szerencséd, - mivel a szülőket nyilván nem ismered - végig kell
nézni az utódok, testvérek anyakönyvi adatait, ott lehet esetleg valami
egyezőséget találni.
  Javaslom, hogy ilyen kérdések esetén tedd fel az anyakönyveket, mert sok
olyan kutató van közöttünk, aki a bejegyzési összevetéseknél talál
összefüggéseket.
                                               Üdv: Tamás