[Csaladtortenet 2] osztrák anyakönyv

Nagyé Szlovák Teréz nagyneszlovakterez at t-online.hu
2016. Ápr. 17., V, 13:31:23 CEST

sorszám:17,   hónap:február  nap:8,   óra:10  h. abends (este)  bapt. (keresztelés) napja: 9
lakcím: Schiffgasse 3
a gyermek neve: Julianna Mária
*Franz Fuchs Raglan – vsz. a keresztetést  végző pap neve?
**Josefine Metzky  _- vsz. a bába neve ?

apa: Leonhard Lackner  itteni vendéglős és háztulajdonos, Gusztáv Lackner fia, katholikus, született 1863.08.15 , Rabachboden ,Guttaring Pf.(plébánia)
anya: Maria, született Koscher, Maria Koscher itteni háztulajdonosnő, született 1870.03.20. Klagenfurt.
Itt házasodtak  1893.10.9.

1959.X.12.  a római kath. (templomból) egyházból kilépett.

Kedves Dóra!
Én a fenti módon fordítottam a bejegyzés, de persze jó lenne az egész anyakönyvi oldalt látni, mert tudni kellene a fejlécek megnevezését  is.