[Csaladtortenet 2] Garabonc

Beus beusmarie at gmail.com
2016. Ápr. 20., Sze, 16:51:14 CEST

Kasper Andrea új tagunkat szeretném elérni. Ha olvassa, írjon nekem
privátban, hátha tud segíteni.
Dédmamám 1917-től postamester volt Garaboncon, (özv. Drexler Ignácné Raszl
Klára,
Valószínű, hogy a szülei régebben már ott éltek valamennyit, mert húga
Raszl Mária 1872-ben Garaboncon született. Onnan kerültek vissza
Balatonkilitibe, majd újra Garaboncra, s ismét el (talán 1923-ban) Fülére.
Raszl Ferenc vendéglős volt.
Hátha van valami nyoma a családnak Garaboncon. Mivel a Raszl nevet a
Raszt-tól a Röszliig mindennek anyakönyvezték én már elveszítettem a
fonalamat :)))

--

*www.baanbea.hu <http://www.baanbea.hu>*

*Családjaim:*

*(sárszegi/bánszegi) Baán, (tüskevári/somogyi) Körmendy, (túrmezei)
Korenika, Kronekker, (rendesi) Bárány, Drexler, Raszl, Thulmon, Ország(h)*